Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin

> Spis treści:

Przejdź do interesującego Cię paragrafu lub zapoznaj się z całością naszego regulaminu.

§ 1.
Postanowienia wstępne

  • Sklep internetowy ResetPampersa.pl, dostępny pod adresem internetowym resetpampersa.pl, prowadzony jest przez Michał Konwiński prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Twój-gadżet.pl Michał Konwiński, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6292310264, REGON 241291031.
  • Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze sklepu i określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży z klientem na odległość za pośrednictwem sklepu.

§ 2.
Definicje

  • Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze sprzedawcą umowę w ramach sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Twój-gadżet.pl Michał Konwiński, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6292310264, REGON 241291031.
  • Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem sklepu.
  • Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  • Sklep - sklep internetowy prowadzony przez sprzedawcę pod adresem internetowym www.resetpampersa.pl
  • Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  • Regulamin - niniejszy regulamin sklepu.
  • Zamówienie - oświadczenie woli klienta składane za pomocą formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze sprzedawcą.
  • Konto - konto klienta w sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie.
  • Formularz rejestracji - formularz dostępny w sklepie, umożliwiający utworzenie konta.
  • Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w sklepie umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  • Koszyk - element oprogramowania sklepu, w którym widoczne są wybrane przez klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  • Produkt - dostępna w sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą.
  • Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między klientem a sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego. Przez umowę sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3.
Kontakt ze sklepem

  • Adres sprzedawcy: Twój-Gadżet.pl Michał Konwiński, Sienkiewicza 7/25, 41-300 Dąbrowa Górnicza
  • Adres e-mail sprzedawcy: info@resetpampersa.pl
  • Numer telefonu sprzedawcy: +48 575 309 409
Klient może porozumiewać się ze sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4.
Wymagania techniczne

Do korzystania ze sklepu, w tym przeglądania asortymentu sklepu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:
  • Urządzenie końcowe: komputer, tablet, telefon z dostępem do sieci internet i przeglądarką internetową,
  • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • Włączona obsługa plików cookies.

§ 5.
Informacje ogólne

  • Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną klienta.
  • Przeglądanie asortymentu sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez klienta na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu możliwe jest albo po założeniu konta zgodnie z postanowieniami punktu "Zakładanie konta w sklepie" regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania konta.
  • Ceny podane w sklepie są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  • Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o których klient jest informowany na stronach sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się umową sprzedaży.

§ 6.
Zakładanie konta w sklepie

  • Aby założyć konto w sklepie, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, ulica, nr. domu, kod pocztowy, miasto,  adres e-mail oraz telefon.
  • Założenie konta w sklepie jest darmowe.
  • Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.
  • Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez wysłanie stosownego żądania do sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w paragrafie "Kontakt ze sklepem".

§ 7.
Zasady składania zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:
  • Wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia i kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka".
  • Wybrać opcję dostawy oraz formę płatności a następnie kliknąć przycisk "Do kasy".
  • Zarejestrować się, zalogować lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.
  • Jeżeli wybrano możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji - wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa produktu oraz kliknąć przycisk "Przejdź do potwierdzenia zamówienia".
  • Jeżeli wszystkie wybrane opcje oraz podane informacje się zgadzają należy kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę".
  • Dokonać wpłaty zgodnie z wybraną opcją.

§ 8.
Oferowane metody dostawy oraz płatności

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:
  • Przesyłka elektroniczna. Produkty wysyłane są na e-mail podany w formularzu zamówienia.
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  • Płatność przelewem na konto sprzedawcy.
  • Płatności elektroniczne Przelewy24.
  • Płatności elektroniczne PayU.
  • Płatności elektroniczne PayPal.

§ 9.
Wykonanie umowy sprzedaży

  • Zawarcie umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w sklepie internetowym.
  • Po złożeniu zamówienia sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez sprzedawcę klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta. Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą.
  • Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  • Produkt zostanie wysłany przez sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez klienta podczas składania zamówienia.
  • Początek biegu terminu dostawy produktu do klienta liczy się w następujący sposób: od dnia uznania na rachunku bankowym sprzedawcy kwoty za zakupiony produkt.
  • Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje godziny wykonania resetu przez programy: Waste Ink Counters WIC Reset Pampersa - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 830 do 1330, Waste Ink Counters WIC Reset Utility - 24 godziny 7 dni w tygodniu.
  • Klucze do programu Waste Ink Counters WIC Reset Pampersa zakupione w promocji ilościowej są na licencji osoby dokonującej zakup. Licencja nie podlega dalszemu zbyciu zarówno klientom detalicznym jak i hurtowym. Klient przyjmuje do wiadomości, że licencja na zakupione klucze nie podlega dalszej odsprzedaży.
  • W sytuacji, gdy zostanie wykryta sprzedaż kluczy do programu Waste Ink Counters WIC Reset Pampersa na zakupionej wcześniej licencji przypisanej do danego kupującego, wszystkie zakupione klucze, które nie zostały jeszcze wykorzystane zostaną anulowane. Wartość anulowanych kluczy zostanie pomniejszona o 50% jako koszt obsługi i zwrócona ich nabywcy.

§ 10.
Prawo odstąpienia od umowy

  • Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia produktu konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  • Konsument może odstąpić od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  • Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty lub drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • W przypadku przesłania oświadczenia przez konsumenta drogą elektroniczną, sprzedawca niezwłocznie prześle konsumentowi na podany przez konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Skutki odstąpienia od Umowy:
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  • W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę.
  • Zwrotu płatności sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument powinien odesłać produkt na adres sprzedawcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli konsument odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  • Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:
  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • W które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  • O świadczenie usług, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  • W którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli.
  • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
  • O dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 11.
Reklamacje

  • Umową sprzedaży objęte są produkty nowe.
  • Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć klientowi rzecz wolną od wad.
  • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u sprzedawcy towaru klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli klientem jest przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  • Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy sprzedawcy.
  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane klienta składającego reklamację, oraz żądanie klienta w związku z wadą towaru.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli klientem jest konsumentem - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli klientem jest konsumentem, a sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie klienta uznał za uzasadnione.
  • Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w niniejszym regulaminie.

§ 12.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a sprzedawcą.
  • Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13.
Postanowienia końcowe

  • Umowy zawierane poprzez sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Przejdź do strony głównej
  • Autor opinii: Pati
  • Data napisania recenzji: 23-03-2022
  • Wszystko sprawnie szybko jak najbardziej polecam.
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: kudlaty
  • Data napisania recenzji: 12-12-2021
  • rewelacyjny produkt i bardzo szybka wysyłka. Zdecydowanie polecam i bardzo dziękuję
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: Q_kris
  • Data napisania recenzji: 18-12-2021
  • Obsługa profesjonalna. Kiedy napisałem e-maila, że nie można otworzyć pliku, zadzwonili do mnie z obsługi…
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: wie68
  • Data napisania recenzji: 14-12-2021
  • Błyskawiczna obsługa. Pracują chyba całą dobę :) Dzięki.
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: Marek
  • Data napisania recenzji: 07-12-2021
  • szybko i sprawnie, polecam !!!
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: przemo
  • Data napisania recenzji: 09-12-2021
  • 2 minuty po zamówieniu mam "towar" Szybciej się nie da. Nawet InPost e-maila nie przegoni :)
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: Kate
  • Data napisania recenzji: 02-03-2022
  • Naprawdę polecam!
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: DjRafi
  • Data napisania recenzji: 13-12-2021
  • Działa jak należy
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: Renata
  • Data napisania recenzji: 21-03-2022
  • Wszystko ok. Polecam sklep w 100%
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: BK
  • Data napisania recenzji: 04-03-2022
  • Super extra i express
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: Łukasz
  • Data napisania recenzji: 06-12-2021
  • Wszystko zgodnie z opisem. Wysyłka (e-mail) natychmiast.
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
  • Autor opinii: Madza
  • Data napisania recenzji: 20-12-2021
  • Mega szybka realizacja zamowienia kod moze otrzymalem po 2 minutach kod do drukarki EPSON L3150 bardzo…
  • Jakość obsługi Klienta
  • Czas realizacji
  • Ceny produktów
  • Jakość produktów
Dlaczego warto wybrać ResetPampersa.pl
Sprawdź co możemy Ci zaoferować i jakie zalety ma nasz sklep
Wystawiamy faktury VAT
Atrakcyjna cena
Automatyczna wysyłka 24/7
Bezpieczeństwo zakupów
Profesjonalne doradztwo
Newsletter

 

Newsletter

 

ResetPampersa.pl Dane kontaktowe Naszej firmyU nas w sklepie kupujesz od legalnie działającej firmy z siedzibą w Polsce. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT co czyni naszą ofertę najtańszą na rynku. W przypdku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań zachęcamy do odwiedzenia działu FAQ - pytania i odpowiedzi lub skorzystania z poniższych danych do kontaktu. Zawsze z chęcią pomożemy.
ResetPampersa.pl najważniejsze informacje o firmieFirma ResetPampersa.pl to grupa specjalistów zajmująca się sprzedażą kodów do resetowania drukarek Epson i Canon nieprzerwalnie od 2017 r. Oferujemy nie tylko klucze ale w razie potrzeby służymy również niezbędną pomocą przy użyciu programów. Sprawdź nasze opinie - jeżeli masz pytania skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka niezbędnych informacji oraz zachęcamy do zapoznania się z nimi.
ResetPampersa.pl dlaczego warto założyć kontoDlaczego warto założyć konto w naszym sklepie?
  • Jednorazowe uzupełnienie danych do zamówień
  • Kontrola przebiegu realizacji zamówienia
  • Całodobowy wgląd do historii zamówień
  • Szybsze dokonywanie kolejnych zakupów
Jak dbamy o Twoje konto i bezpieczeństwo Twoich danych?
  • Stosujemy Certyfikat SSL
  • Używamy programu antywirusowego i antyspamowego
  • Regularnie aktualizujemy oprogramowanie sklepu internetowego
  • Stosujemy wyłącznie skomplikowane hasła
  • Nasz sklep jest na serwerach sprawdzonego dostawcy JCHost.pl
ResetPampersa.pl koniecznie odwiedź nasze media społecznościoweOdwiedź nasze profile w portalach społecznościowych. Jeśli chcesz być na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami oraz wiedzieć o promocjach w sklepie obserwuj nas, a żadna ważna zmiana lub aktualna zniżka Cię nie ominie.

 
 
ResetPampersa.pl na FacebookuResetPampersa.pl na InstagramieResetPampersa.pl na YouTube
      O certyfikatach SSLPoznaj Przelewy24Poznaj PayUPoznaj PayPalPoznaj Automater
      © ResetPampersa.pl 2022 - Wszystkie prawa zastrzeżone ➔ Nota prawna  |  Wykonawcą strony jest Twój-Gadżet.pl
      Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności i cookies.
      Nie pokazuj więcej tego komunikatu